Jak zamówić Raport Historii Pojazdu krok po kroku

Sprawdzenie pojazdu jest banalnie proste i nie zajmuje więcej niż 5 minut. Do uzyskania naszego raportu prowadzi 5 prostych kroków.

1. Wprowadź numer VIN lub tablicę rejestracyjną

W pierwszym kroku proszę wprowadzić prawidłowy 17 znakowy numer VIN lub tablicę rejestracyjną pojazdu zarejestrowanego w Polsce w białe pole na stronie głównej, bądź w mniejsze pola dostępne na każdej stronie serwisu. Następnie klikamy przycisk Sprawdź.

Sekcja zawartość raportu określa informacje jakie weryfikują raporty historii pojazdu. Mogą być to m.in: rok modelowy/rok produkcji, przebieg pojazdu, historia sprawdzeń, bazy pojazdów poszukiwanych, usterki fabryczne danego modelu, informacje o producencie, zdjęcia pojazdu, inne. W zależności, czy sprawdzasz swój pojazd po numerze VIN czy po numerze tablicy rejestracyjnej, masz możliwość wykupienia dodatkowych raportów m.in takich jak wycena wartości pojazdu czy weryfikacja zastawu sądowego. Po założeniu konta klienta, w każdej chwili masz możliwość dokupienia dodatkowych opcji raportu. Więcej informacji na temat samej zawartości raportu historii pojazdu znajdziesz tutaj.

2. Wybierz typ raportu

Jeśli odpowiada Ci zakres weryfikowanych informacji i przypuszczasz, że część z nich okaże się dla Ciebie przydatna, możesz następnie przystąpić do zakupu raportu. Aby kontynuować należy wprowadzić adres email (umożliwiający późniejszy dostęp do raportu) i wybrać sposób płatności. W przypadku sprawdzania auta po numerze VIN, po zaznaczeniu lub odznaczeniu dodatkowych opcji – na dole strony pojawi się automatyczne podsumowanie płatności. 

W zależności od wybranego sposobu płatności, zostaniemy przekierowani do odpowiedniego serwis płatniczego / odpowiedniej strony banku. Dalej postępujemy zgodnie z instrukcjami na ekranie.

3. Opłać i zobacz zakupiony raport

Po zakończonej płatności zostaniemy automatycznie zalogowani do serwisu przy pomocy podanego wcześniej adresu email i przekierowani na nasze konto. Strona ta zawiera podstawowe informacje o koncie oraz listę zakupionych raportów. Statusy raportów na liście odświeżają się dynamicznie. Ikonki oznaczają status płatności oraz fazę generacji raportu. Jeśli płatność została zaakceptowana i raport został wygenerowany, klikając na numer VIN lub tablicę rejestracyjną, przechodzimy na stronę raportu. Wygenerowane raporty przechowywane są w serwisie przez 30 dni. Jeśli mamy zamiar korzystać z takiego raportu przez dłuższy czas należy go zarchiwizować w dowolny sposób wśród swoich zasobach. 

Uwaga: w przypadku niektórych banków dokonanie płatności w weekend lub święto skutkuje przelaniem pieniędzy w pierwszy dzień roboczy następujący po tym wydarzeniu. Jest to niezależne od naszego serwisu ani od serwisu payU.pl. Do czasu potwierdzenia płatności raport jest niedostępny.

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Administratorem Twoich danych jest Autoiso Sp. z o.o., nr KRS: 0000840558, adres: ul. Gnieźnieńska 12, 40-142 Katowice, Polska. Możesz się z nami kontaktować również przez e-mail: pomoc@autoiso.pl.

Możemy przetwarzać Twoje dane udostępniane nam podczas kontaktu z nami, które mogą stanowić dane osobowe, w szczególności: adres e-mail, nr telefonu, imię i nazwisko, dane z portali społecznościowych oraz treść wiadomości. Robimy to na podstawie naszych prawnie uzasadnionych interesów, w celu komunikacji z Tobą, dla ochrony przed roszczeniami i realizacji roszczeń, przez okres do 6 lat od roku, w którym zakończono korespondencję, lub do zgłoszenia przez Ciebie skutecznego sprzeciwu. Udostępnienie tych danych jest konieczne do komunikacji.

Możemy ujawniać Twoje dane podmiotom, z którymi współpracujemy i które przetwarzają te dane w naszym imieniu (odbiorcy danych) w celu świadczenia dla nas usług z zakresu: hostingu, informatyki, statystyki i analityki, marketingu, oprogramowania do zarządzania firmą i bazą kontaktów oraz komunikacji elektronicznej, księgowości i doradztwa prawnego. Dane mogą być przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy, jedynie do Państw lub podmiotów zapewniających stopień ochrony danych osobowych odpowiadający regulacjom UE, w szczególności stosujących tzw. standardowe klauzule umowne UE.

Masz prawo dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przeniesienia ich, a także do skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub jego odpowiednika w innym państwie UE.

Więcej informacji o przetwarzaniu przez nas danych osobowych znajdziesz w naszej Polityce prywatności.