Historia pojazdu
Raport pojazdu z Holandii
Raport pojazdu z Belgii
Raport pojazdu z USA
Weryfikacja przebiegu NAP
Wycena pojazdu
Raport oględzin pojazdu
Zastaw sądowy
Procedury serwisowe
Rekord uszkodzeń powodziowych oznacza pojazd uszkodzony przez powódź słodkowodną (bądź nie zostało stwierdzone czy szkoda została spowodowana przez wody słodkie, czy słone).
Rekord uszkodzeń pożarowych oznacza, że pojazd został uszkodzony w pożarze.
Pojazd uszkodzony przez gradobicie.
Pojazd uszkodzony przez powódź słonej wody.
Pojazd uszkodzony przez wandali.
Pojazd, który został zbudowany przez połączenie nadwozia z różnymi (o nie pasującym numerze VIN) ramami, silniku oraz częściami karoserii. Numer VIN nadwozia jest używany jako VIN pojazdu.
Pojazd, który może zostać sprzedany tylko na części, nie może być legalnie prowadzony.
Pojazd niezdolny do bezpiecznego użytkowania na drogach lub autostradach i nie posiada żadnej wartości odsprzedaży włączając w to części lub fragmenty oraz, że właściciel pojazdu posiada nieodwracalne oznaczenie pojazdu jako źródło części. Ten pojazd nigdy nie będzie zarejestrowany. Pojazd także znany jako nie nadający się do naprawy, zezłomowany lub zniszczony.
Pojazd wcześniej oznaczony jako ocalone mienie, przeszedł inspekcję bezpieczeństwa oraz antywłamaniową, lub inne procedury prawne aby zagwarantować, że pojazd został przebudowany do wymaganych standardów. Pojazd wcześniej znany jako ocalone mienie.
Pojazd, który został stale przerobiony z oryginanej konstrukcji przez usunięcie, dodanie lub zastąpienie głównych komponentów.
Każdy pojazd, który został rozbity, zniszczony lub uszkodzony, do tego stopnia, że całkowita wartość lub rzeczywiste koszty części i robocizny na odbudowę lub rekonstrukcję pojazdu do jego stanu przedwypadkowego i aby legalnie mógł jeździć po drogach i autostradach, przekracza określony prawnie procent wartości detalicznej pojazdu. Wartość detaliczna pojazdu jest określana przez obecne wydanie uznanego narodowego zestawienia (włączając w to automatyczną bazę danych) cen detalicznych. "Ocalone mienie: Uszkodzony lub Nieokreślony" także zawiera każdy pojazd, do którego firma ubezpieczeniowa nabyła własność na mocy ugody uszkodzenia, lub każdego pojazdu, którego właściciel chciałby go wskazać jako pojazd ocalony poprzez uzyskanie tytułu ocalonego mienia, bez względu na stopień uszkodzenia pojazdu i naprawy, a także każdy pojazd, którego prawo nie potrafi rozróżnić, powodem tego pojazd został oznaczony jako ocalone mienie.
Każdy pojazd, który jest uznawany przez organ zgłaszający jako ocalone mienie, ponieważ firma ubezpieczeniowa nabyła właśność zgodnie z umową bazująca na kradzieży pojazdu.
Każdy pojazd uznawany przez organ zgłaszający jako ocalony bazując na kryterium takich jak porzucenie, brak pokrycia przez "Ocalone mienie -- Uszkodzony lub nieokreślony" oraz "Ocalone mienie -- skradziony" Informacja: Procent zniszczeń nie jest zgłaszany z typem 50.
Pojazd zbudowany i przeznaczony przez producenta do testów.
Każdy pojazd zmodyfikowany przez instalację nowej kabiny i nadwozia do istniejącego wozu, który został odnowiony, w wyniku tego pojazd ma większą wartość lub pojazd ma nowy styl.
Pojazd uszkodzony przez kolizję.
Pojazd wyznaczony do ocalenia i zachowany przez właściciela.
Pojazd wcześniej zarejestrowany jako taxi.
Pojazd wcześniej zarejestrowany jako radiowóz.
Pojazd obecnie zarejestrowany jako Taxi.
Pojazd obecnie zarejestrowany jako radiowóz.
Pojazd przekonstruowany przez producenta.
Pojazd produkowany do użycia poza Stanami Zjednoczonymi i przywieziony do Stanów Zjednoczonych. Typ 22 jest zamieniany przez typy 45 i 46.
Pojazd zwrócony do producenta z powodu uszkodzenia (gwarancja).
Pojazd mający więcej niż 50 lat.
Pojazd mający 20 lat i podlega innym kryteriom specyficznym, np. marka, stan, itd.
Pojazd pracujący przede wszystkim na prywatnych drogach przeznaczonych do rolnictwa.
Pojazd pracujący przede wszystkim na prywatnych drogach przeznaczonych do rejestracji.
Pojazd zmodyfikowany w sposób nieodpowiadający specyfikacjom producenta i modyfikacje te przylegają do pewnych specyficznych kryteriów.
Numer VIN został ponownie wydany, np. ten sam VIN jest ponownie wykorzystany.
Pojazd z nadwoziem zbudowanym na podobieństwo i jest reprodukcją innego pojazdu z danego roku i danego producenta.
Pojazd, który uznano za całkowicie spisany na straty przez organ lub ubezpieczyciela, który jest zobowiązany do pokrycia strat lub do wzięcia w posiadanie pojazdu lub oznaczenia go.
Pojazd, który uznano przez firmę ubezpieczeniową jako spisany na straty, ale właściciel posiada oraz zachowuje własność pojazdu.
Firma ubezpieczeniowa wydała obligacje na pojazd, ponieważ własność pojazdu nie może być sprawdzona; to pozwala pojazdowi zostać sprzedanym oraz odpowiednio oznaczonym. Informacja: Ten typ nie jest poprawny po 17 stycznia 2003 roku.
Tytułowy dokument jest odpisem tytułowego i nie aktywuje (oryginału lub dupikatu) dokumentu tytułowego.
Pojazd może być tylko użyty na części. Ten typ nie jest już dłużej używany, użyj 07 - Zdemontowany.
Pojazd poprzednio oznaczony jako ocalone mienie z racji kradzieży. Pojazd został naprawiony i skontrolowany (lub zgodnie z innymi procedurami) i może być legalnie prowadzony.
Pojazd został wprowadzany przez organ nadający z innego organu, który nie ujawnia informacji posiadacza zastawu. Organ nadający może wydać nową nazwę bez tego typu, jeżeli nie zauważył problemów z prawem bezpieczeństwa w otrzymanym pojeździe w obrębie ramy czasu ustalonego przez ten organ. Informacja: Ten typ nie jest prawidłowy po 17 stycznia 2003 roku.
Pojazd, który poprzednio oznaczony został przez właściciela i sprzedany. Nowy właściciel zachowuje te oznaczenie.
Wada bezpieczeństwa zgłoszona do organu przez producenta pojazdu pozostająca niepoprawioną.
Wada bezpieczeństwa zgłoszona do organu przez producenta pojazdu została naprawiona.
Wada bezpieczeństwa zgłoszona do organu przez producenta pojazdu pozstająca niepoprawioną.
Wada bezpieczeństwa zgłoszona do organu przez producenta pojazdu została poprawiona.
Podmieniony VIN przez nowy przydzielony VIN. Oznaczenie nie powinno wynikać z VINu. Ten typ może być wydany dla pojazdów przebudowanych.
Pojazd wyprodukowany do użytku poza granicami Stanów Zjednoczonych i przeniesiony do Stanów Zjednoczonych. Pojazd jest niezgodny z odpowiednimi federalnymi standardami.
Pojazd wyprodukowan do użycia poza granicami Stanów Zjednoczonych i przeniesiony do stanów. Pojazd jest zgodny z odpowiednimi federalnymi standardami.
Pojazd, który został wykupiony przez producenta, właściwych, zdefiniowanych przepisów lub ustaw, takich jak ustawy przeciw oszustwu. Na przykład, producent może być zobowiązany do wykupu pojazdu po określonej liczbie prób naprawy lub gdy poważny problem nie został naprawiony w nowym pojeździe lub jeśli nowy pojazd został wycofany z eksploatacji do naprawy tego samego problemu w okresie łącznym 30 dni lub więcej w czasie jednego roku od daty zakupu.
Pojazd używany jako wynajmowany.
Pojazd doznał uszkodzeń tego stopnia, że uszkodzenia te muszą zostać ujawnione przepisami o uszkodzeniach.
Pojazd skontruowany przez naprawę pojazdu, który został zniszczony lub został zadreklarowany jako nie nadający się do naprawy lub w inny sposób nie kwalifikuje się do przepisów ze względu na stopień uszkodzenia pojazdu.
Rama lub podwozie pojazdu zostało zmiażdzone lub w inny sposób zniszczone uniemożliwiając fizyczne użytkowanie pojazdu.
Prawdziwy przebieg pojazdu. Licznik nie został naruszony, osiągnął mechaniczną granicę lub został zmieniony.
Odczyt licznika różni się od prawdziwego przebiegu.
Manipulowanie przy liczniku zweryfikowane - odczyt licznika różni się od prawdziwego przebiegu.
Pojazd mieści się w kryteriach, które pozwalają mu zmienić właściciela bez ujawniania odczytu licznika.
Odczyt licznika jest mniejszy niż prawdziwy przebieg, ponieważ licznik osiągnął mechaniczną granicę.
Organ nadający ma powody wierzyć, że odczyt licznika nie odzwierciedla prawdziwego przebiegu pojazdu ze względu na zmiany na liczniku.
Licznik w pojeździe nie jest licznikem zamontowanym przy produkcji.
Odczyt licznika został zapisany, kiedy rejestracja została wznowiona.
Organ nadający ma powody wierzyć, że odczyt licznika nie odzwierciedla prawdziwego przebiegu, ponieważ są znane ostatnie zapisane wartości licznika.
Organ nadający zna problemy z przebiegiem, który nie może być wydrukowany na dokumencie. Organ nadający rozważa rozwiązanie problemu (proces ręczny) z autoryzowanymi wiadmościami.
Stan inny niż wtedy, gdy ten typ podmienił typ 72.