Zakochaj się w Corolli, zakochaj się w Warszawie. Nowy europejski spot reklamowy Toyoty to polska produkcja

Toyota Corolla GR Sport

W artykule przeczytasz

W tym roku Toyota Motor Poland obchodzi swoje 30-lecie. W ciągu trzech dekad obecności na polskim rynku Toyota stała się najpopularniejszą marką w kraju, stworzyła największą i najlepiej ocenianą przez ekspertów i kierowców sieć salonów, zainwestowała w dwie fabryki, wprowadzając do nich swoje najnowsze technologie, w tym napęd hybrydowy i TNGA, a teraz zrealizowała w Polsce reklamę dla europejskiej publiczności, wyprodukowaną w całości przez Polaków. Spot „Zakochaj się na nowo” zadebiutował w mediach 14 lutego, w Walentynki.

„Zakochaj się na nowo” to nowa kampania Toyoty w Europie, która została zrealizowana przez Toyota Motor Poland we współpracy z polskimi agencjami i twórcami. Jest to pierwsza reklama w całości przygotowana i wyprodukowana przez polski oddział Toyoty na europejski rynek i trzecia nakręcona w naszym kraju. Spot powstał w Warszawie, prezentując widzom w całej Europie stolicę Polski. Aktorzy wcielający się w role bohaterów otrzymali wsparcie choreografa oraz specjalnie przygotowane kostiumy, umożliwiające realną metamorfozę, bez ingerencji cyfrowych animacji. Choć sesje nagraniowe odbywały się w listopadzie, udało się uchwycić pogodną aurę dzięki ograniczeniu czasu zdjęciowego do 3 godzin dziennie. Prace zostały przeprowadzone zgodnie z rygorystycznymi procedurami sanitarnymi, wymuszonymi przez pandemię.

Reklamę można obejrzeć pod tym linkiem:
https://www.youtube.com/watch?v=_sVfy9XbhfI

Corolla GR Sport – dynamiczny kompakt w sportowej stylistyce

Reklama „Zakochaj się na nowo” promuje Corollę w wersji GR Sport, która wnosi do gamy kompaktowej Toyoty ducha wyczynowego zespołu TOYOTA GAZOO Racing oraz sportowy design. Auto w tej wersji wyróżnia się dwukolorowym nadwoziem, felgami aluminiowymi ze znaczkiem GR Sport o średnicy 17 lub 18 cali, czarnym tylnym spojlerem, fotelami o sportowej stylistyce oraz opcjonalnym systemem aktywnego zawieszenia.

Wersja GR Sport zawiera bogate wyposażenie z dziedziny komfortu, takie jak system multimedialny z ekranem dotykowym 8 cali i kamerą cofania, dwustrefowa automatyczna klimatyzacja, podgrzewane przednie fotele, elektryczna regulacja podparcia odcinka lędźwiowego w fotelu kierowcy, bezprzewodowa ładowarka telefonu oraz kolorowy, 7-calowy wyświetlacz na tablicy wskaźników.

Wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa to m.in. pakiet Toyota Safety Sense, układ detekcji przeszkód (ICS), inteligentny system automatycznego parkowania (SIPA) z funkcją automatycznego hamowania, przednie i tylne czujniki parkowania oraz światła główne LED. Corolla GR Sport to auto hybrydowe, dostępne z 122-konnym układem hybrydowym 1.8, a w wersjach Hatchback i TS Kombi także z przyspieszającym od 0 do 100 km w około 8 s napędem hybrydowym 2.0 o mocy 184 KM. Wersja GR Sport jest dostępna z nadwoziem Hatchback, TS Kombi i Sedan.

 

Toyota od 30 lat kształtuje polski rynek samochodów

Polski oddział Toyoty podjął się produkcji reklamy najpopularniejszego samochodu na świecie w trzydziestolecie swojego istnienia. Toyota Motor Poland współtworzyła nowoczesny rynek samochodowy w Polsce od samego początku i konsekwentnie inwestuje w naszym kraju. Jako pierwsza zaczęła tworzyć w Polsce profesjonalną sieć dealerów. Obecnie jest to najbardziej uznana sieć dealerska w Polsce, wyróżniona przez ekspertów w Wielkim Teście Salonów oraz przez użytkowników w konkursie magazynu Wybór Kierowców.

 

Najnowocześniejsze technologie eksportowane z Polski na cały świat

Polska jest ważnym miejscem na mapie inwestycji Toyoty również ze względu na dwie fabryki silników i przekładni, w których obecnie są produkowane m.in. napędy hybrydowe 4. generacji opracowane i produkowane w technologii TNGA. Dzięki tym inwestycjom Polska jest jedynym krajem poza Azją, w których Toyota produkuje napędy hybrydowe, a pochodzące z naszego kraju komponenty trafiają do fabryk na całym świecie. Inwestycje Toyoty w polskie fabryki wciąż trwają i w 2022 roku ich łączna wartość wyniesie 5,5 miliarda złotych.

 

Polscy kierowcy wybierają Toyotę

Toyota od wielu lat należy do najpopularniejszych marek samochodowych w Polsce, a rok 2020 zakończyła na pierwszym miejscu pod względem rejestracji nowych samochodów. Grupa Toyota Central Europe pod kierownictwem prezydenta Jacka Pawlaka jest drugim najsilniejszym przedstawicielstwem Toyoty w Europie. W regionie Europy Środkowej obejmującym Polskę, Czechy, Słowację i Węgry Toyota zanotowała drugą najwyższą sprzedaż spośród wszystkich europejskich rynków.

 

Źródło:  Toyota News

Ocena naszych czytelników
[Suma: 0 Średnio: 0]

Udostępnij:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Administratorem Twoich danych jest AutoISO Sp. z o.o. (ul. Gnieźnieńska 12, Katowice 40-142, Polska, pomoc@autoiso.pl). Przetwarzamy Twoje dane (adres e-mail, imię i nazwisko oraz treść wiadomości) na podstawie naszych prawnie uzasadnionych interesów: w celu komunikacji z Tobą i dla ochrony przed roszczeniami, przez okres do 10 lat od roku, w którym zakończono korespondencję. Współpracujemy z firmami hostingowymi, którym możemy przekazywać te dane (odbiorcy danych). Dane mogą być przekazywane poza UE, jedynie do Państw lub podmiotów zatwierdzonych prawem UE. Masz prawo dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także ich przeniesienia. Masz prawo skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Polsce lub jego odpowiednika w innym państwie UE. Więcej informacji o zasadach przetwarzania przez nas danych znajduje się w Polityka Prywatności i Cookies.

Darmowe sprawdzenie
Historii Pojazdu

Newsletter

Klikając “Zapisz się” zamawiasz newsletter e-mailowy, zawierający także informacje handlowe, w szczególności o usługach i produktach związanych z pojazdami. Zgodę można cofnąć w e-mailu od nas lub informując nas e-mailem. Administrator danych: Autoiso Sp. z o.o. (ul. Gnieźnieńska 12, Katowice 40-142, Polska, pomoc@autoiso.pl). Więcej w Polityce Prywatności.

Zobacz nasz kanał YouTube

Odtwórz wideo

Najnowszy film

Przeczytaj też: