Wszystkie elektryczne modele Volvo będą dostępne tylko przez internet

Volvo Cars to be fully electric by 2030 - Mid-decade electric

W artykule przeczytasz

Volvo Cars całkowicie zmienia swój model biznesowy. Obecny tradycyjny sposób sprzedaży zostanie zastąpiony budowaniem bezpośrednich relacji z klientami. A sprzedaż zostanie przeniesiona do internetu.

Volvo Cars do 2030 r. zamierza stać się producentem pojazdów z napędem wyłącznie elektrycznym, a w nadchodzących latach wprowadzi na rynek zupełnie nową rodzinę samochodów o takim napędzie. Będą dostępne wyłącznie przez internet.

W ramach nowej strategii handlowej Volvo Cars zamierza zainwestować w rozwój internetowych kanałów sprzedaży, zmniejszyć złożoność swojej oferty produktowej oraz wprowadzić przejrzyste i ustalone modele cenowe.

Care by Volvo równolegle ze sprzedażą internetową

Przyszłość Volvo Cars opiera się na trzech filarach. Pierwszym z nich jest elektryfikacja, drugim – działania w internecie. Trzeci to po prostu wzrost i rozwój naszej firmy – podkreśla Lex Kerssemakers, szef globalnych operacji handlowych. Pragniemy zaoferować naszym klientom wygodny sposób na posiadanie Volvo, eliminując komplikacje i formalności związane z jego zakupem. Upraszczanie i wygoda są podstawą wszystkiego, co robimy.

Strategia koncentruje się na najszybciej rozwijającym się segmencie światowego przemysłu samochodowego – rynku elektrycznych aut premium. Volvo Cars dąży do osiągnięcia pozycji lidera w tym segmencie i w przyszłości skupi się wyłącznie na rozwoju samochodów elektrycznych.

Volvo Cars intensywnie inwestuje w platformy sprzedaży internetowej, a także wraz z partnerami detalicznymi będzie budować jeszcze silniejsze relacje z klientami. Relacje z partnerami pozostaną kluczowym elementem doświadczenia klienta. Partnerzy nadal będą odpowiedzialni za szereg ważnych usług, takich jak przygotowywanie, dostarczanie i serwisowanie samochodów.

Nasze działania online i offline wymagają pełnej integracji – dodaje Lex Kerssemakers. Niezależnie od tego, na jakim etapie zakupu klient się znajduje – w internecie, w salonie, w jednym z naszych Volvo Studio czy za kierownicą samochodu – musi odczuwać być obsługiwany na najwyższym poziomie i czuć się komfortowo.

Zmiany w Care by Volvo

Kupując elektryczne Volvo przez internet, klient otrzyma wygodny pakiet usług, obejmujący m.in. serwis, gwarancję, pomoc drogową, opcje ładowania w domu, na wielu rynkach – także ubezpieczenie.

W swoim flagowym sklepie internetowym, volvocars.com, firma radykalnie uprości proces składania zamówienia na elektryczne Volvo i zmniejszy liczbę kroków potrzebnych do przeprowadzenia tego procesu.

Klienci będą mogli wybierać spośród atrakcyjnych, wstępnie skonfigurowanych elektrycznych samochodów Volvo. Będzie je można zamówić prosto i wygodnie, z szybką dostawą.

Przejrzyste i ustalone modele cenowe zapewniają dodatkową wygodę i uproszczenie. Takie podejście pozwala uniknąć różnic cenowych, w zależności od wyników negocjacji. Ten model biznesowy jest przejrzysty i pozwala zbudować zaufanie nabywców.

Źródło: Informacja prasowa

*Opisy i fakty w tym materiale prasowym odnoszą się do międzynarodowego asortymentu samochodów Volvo Cars. Opisane cechy mogą być opcjonalne. Specyfikacje pojazdów mogą się różnić w zależności od kraju i mogą ulec zmianie bez uprzedniego powiadomienia.

Ocena naszych czytelników
[Suma: 0 Średnio: 0]

Udostępnij:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Administratorem Twoich danych jest AutoISO Sp. z o.o. (ul. Gnieźnieńska 12, Katowice 40-142, Polska, pomoc@autoiso.pl). Przetwarzamy Twoje dane (adres e-mail, imię i nazwisko oraz treść wiadomości) na podstawie naszych prawnie uzasadnionych interesów: w celu komunikacji z Tobą i dla ochrony przed roszczeniami, przez okres do 10 lat od roku, w którym zakończono korespondencję. Współpracujemy z firmami hostingowymi, którym możemy przekazywać te dane (odbiorcy danych). Dane mogą być przekazywane poza UE, jedynie do Państw lub podmiotów zatwierdzonych prawem UE. Masz prawo dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także ich przeniesienia. Masz prawo skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Polsce lub jego odpowiednika w innym państwie UE. Więcej informacji o zasadach przetwarzania przez nas danych znajduje się w Polityka Prywatności i Cookies.

Darmowe sprawdzenie
Historii Pojazdu

Newsletter

Klikając “Zapisz się” zamawiasz newsletter e-mailowy, zawierający także informacje handlowe, w szczególności o usługach i produktach związanych z pojazdami. Zgodę można cofnąć w e-mailu od nas lub informując nas e-mailem. Administrator danych: Autoiso Sp. z o.o. (ul. Gnieźnieńska 12, Katowice 40-142, Polska, pomoc@autoiso.pl). Więcej w Polityce Prywatności.

Przeczytaj też:

Test Volvo S60 Mild-Hybrid

Volvo S60 Mild-Hybrid – 2020 recenzja

Zapraszamy na recenzję Volvo S60 mild hybrid. Najbardziej sportowe Volvo w ofercie? Na ile pozwoli wam Volvo jeśli chodzi o sportową jazdę a ile ograniczą systemy bezpieczeństwa? Sprwadźcie w tym artykule. Tym razem mamy dla was coś naprawdę specjalnego. VOLVO, szwedzka marka aut kojarzona z bezpieczeństwem. S60 określane jest jako najbardziej sportowe Volvo w ofercie. Silnik B4 ma ok 200 KM, z automatyczną skrzynią biegów i akumulatorem elektrycznym dodającym mu 14 KM mocy przyśpiesza do 100 km/h w ok. 7-8 s.