PEUGEOT odsłania kulisy nowej identyfikacji wizualnej marki

LOGO PEUGEOT

W artykule przeczytasz

Przy tworzeniu nowej identyfikacji wizualnej marki, PEUGEOT wykorzystał talenty osób z różnych kręgów kulturowych. Nie sprowadza się ona do samej zmiany logo, lecz obejmuje wszystkie punkty kontaktu z użytkownikami, od strony internetowej po salony i serwisy marki. W tej nowej formule czas spędzany z PEUGEOT zamienia się w czas najwyższej jakości.

Styliści PEUGEOT i PEUGEOT Design Lab, studia projektowego marki PEUGEOT, stworzyli nowe logo z emblematyczną głową lwa. We współpracy z agencją W opracowali nową kompleksową identyfikację wizualną dla różnych kanałów komunikacji. Agencja OPEn wraz ze specjalistami z działu marketingu PEUGEOT przygotowała międzynarodową kampanię marki LIONS OF OUR TIME.
Motywem przewodnim wszystkich działań jest tworzenie modeli klasy premium, zwiększanie atrakcyjności i cyfryzacja PEUGEOT. Marka zaprezentowała swoją nową identyfikację wizualną 25 lutego br.

Motywem przewodnim wszystkich działań jest tworzenie modeli klasy premium, zwiększanie atrakcyjności i cyfryzacja PEUGEOT. Marka zaprezentowała swoją nową identyfikację wizualną 25 lutego br.

 

Geneza nowej identyfikacji wizualnej PEUGEOT

 

Nowa identyfikacja wizualna PEUGEOT podkreśla pozycję marki jako innowacyjnego producenta pełnej gamy modeli wyższej klasy. Istotę nowego logo PEUGEOT można wyrazić trzema słowami: jakość, ponadczasowość i afirmacja.
Nowa tożsamość dojrzewała w umysłach kierownictwa marki w miarę kolejnych, kluczowych wydarzeń:
• PEUGEOT i-Cockpit® (kompaktowa kierownica, zegary na linii wzroku kierowcy, ekran dotykowy, ergonomiczne siedzenia i elementy sterowania, wysokiej jakości materiały), zaprezentowany po raz pierwszy w samochodzie koncepcyjnym SR1 i wprowadzony do produkcji seryjnej w modelu PEUGEOT 208.
• Przyciągająca uwagę, wyrazista stylistyka, zapoczątkowana w modelach koncepcyjnych QUARTZ oraz EXALT i zastosowana po raz pierwszy w PEUGEOT 3008 i 508 drugiej generacji.
• Afirmacja marki z jej emblematycznym lwem w rozmiarze XXL wyeksponowanym na paryskim Salonie samochodowym w 2018 r.
• Entuzjastyczna wizja przyszłości PEUGEOT wyrażona w modelu koncepcyjnym PEUGEOT e-LEGEND.

Źródło: Biuro prasowe PEUGEOT

Ocena naszych czytelników
[Suma: 0 Średnio: 0]

Udostępnij:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Administratorem Twoich danych jest AutoISO Sp. z o.o. (ul. Gnieźnieńska 12, Katowice 40-142, Polska, pomoc@autoiso.pl). Przetwarzamy Twoje dane (adres e-mail, imię i nazwisko oraz treść wiadomości) na podstawie naszych prawnie uzasadnionych interesów: w celu komunikacji z Tobą i dla ochrony przed roszczeniami, przez okres do 10 lat od roku, w którym zakończono korespondencję. Współpracujemy z firmami hostingowymi, którym możemy przekazywać te dane (odbiorcy danych). Dane mogą być przekazywane poza UE, jedynie do Państw lub podmiotów zatwierdzonych prawem UE. Masz prawo dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także ich przeniesienia. Masz prawo skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Polsce lub jego odpowiednika w innym państwie UE. Więcej informacji o zasadach przetwarzania przez nas danych znajduje się w Polityka Prywatności i Cookies.

Darmowe sprawdzenie
Historii Pojazdu

Newsletter

Klikając “Zapisz się” zamawiasz newsletter e-mailowy, zawierający także informacje handlowe, w szczególności o usługach i produktach związanych z pojazdami. Zgodę można cofnąć w e-mailu od nas lub informując nas e-mailem. Administrator danych: Autoiso Sp. z o.o. (ul. Gnieźnieńska 12, Katowice 40-142, Polska, pomoc@autoiso.pl). Więcej w Polityce Prywatności.

Zobacz nasz kanał YouTube

Odtwórz wideo

Najnowszy film

Przeczytaj też:

Peugeot 308

Nowy PEUGEOT 308

Od debiutu rynkowego nowy PEUGEOT 308 oferuje dwa napędy hybrydowe typu plug-in (plug-in Hybrid), które poszerzają bardzo bogatą ofertę zelektryfikowanych modeli marki.

Logo Peugeot

Peugeot rozpoczyna sprzedaż online

Marka Peugeot wprowadza nowe rozwiązanie ułatwiające klientom zakup samochodu na polskim rynku. Poprzez stronę https://sklep.peugeot.pl/ każdy może zamówić nowy samochód, a dzięki współpracy marki z PSA Finance Polska, wybrać również dogodny sposób finansowania, zarówno dla firm, jak i dla klientów indywidualnych.