Polski 
Drukuj ten raport Poleć ten raport

Raport historii pojazdu

5TENX22N17Z443032
 
Parametry pojazdu
Ta sekcja pokazuje zestaw paramterów pojazdu zdekodowanych z numeru VIN.
VIN 5TENX22N17Z443032
Rok produkcji 2007
Marka Toyota
Model Tacoma
Trim Level Regular Cab 2WD
Silnik 2.7L L4 DOHC 16V
Typ nadwozia REGULAR CAB PICKUP 2-DR
Kraj pochodzenia UNITED STATES
Układ kierowniczy R&P
ABS 4-Wheel ABS
Pojemność baku 79 l
Wysokość całkowita 1669 mm
Długość całkowita 4836 mm
Szerokość całkowita 1834 mm
Ilość miejsc 3
Miejsca dodatkowe Brak danych
Spalanie w trasie 8.4 l/100 km
Spalanie w mieście 10.2 l/100 km
Akty własności
Ta sekcja pokazuje stanowe akty własności.
Data Stan Type Przebieg VIN
15/02/2012 California Bieżący 125101 km 5TENX22N17Z443032
26/01/2008 California Historyczny 39 km 5TENX22N17Z443032
Rekordy złomowany / powypadkowy / zabezpieczony
Ta sekcja zawiera listę rekordów złomowany, powypadkowy, zabezpieczony.
Data Podmiot zgłaszający Szczegóły
6/2/2012 Copart, Inc.
Fairfield, California
Nr telefonu: 7076395294
Rodzaj uszkodzenia: Junk And Salvage
Dyspozycja:
Przeznaczony na eksport: NIE
6/2/2012 Copart, Inc.
Fairfield, California
Nr telefonu: 7076395294
Rodzaj uszkodzenia: Junk And Salvage
Dyspozycja: SOLD
Przeznaczony na eksport: TAK
Ostrzeżenia
Ta sekcja zawiera listę naszych sprawdzeń potencjalnych problemów związanych z pojazdem.
Rekord: Uszkodzenie powodziowe?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Uszkodzenie pożarowe?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Uszkodzenie po gradobiciu?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Uszkodzenie przez słoną wodę?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Wandalizm?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Skompletowany?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Zdemontowanie?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Zezłomowanie?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Przebudowa?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Rekonstrukcja?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Ocalone mienie: Uszkodzony lub Nieokreślony?
Znalezionio rekord!
Data: 15/02/2012
Podmiot: CALIFORNIA (stan)
Rekord: Pojazd testowy?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Ocalone mienie: Skradziony?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Ocalone mienie: Inne powody niż uszkodzenie / kradzież?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Pojazd odnowiony?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Pojazd po kolizji?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Ocalanie wstrzymane?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Wcześniej Taxi?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Wcześniej Radiowóz?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Obecne Taxi?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Obecne Radiowóz?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Przeprodukowany?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Czarny rynek?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Zwrot gwarancyjny?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Antyk?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Klasyk?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Pojazd rolniczy?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Pojazd rejestracyjny?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Street Rod?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Pojazd posiada ponownie wystawiony VIN?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Replika?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Spisany na straty?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Zachowany przez właściciela?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Opublikowane obligacje?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Kopia protokołu?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Tylko na części?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Odzyskany z kradzieży?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Nieujawniony zastaw?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Zachowane oznaczenie właściciela?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Pojazd ze niepoprawioną wadą?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Pojazd ze poprawioną wadą?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Pojazd z niepoprawioną wadą bezpieczeństwa?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Pojazd z poprawioną wadą bezpieczeństwa?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Podmieniony VIN?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Czarny rynek: Niezgodność?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Czarny rynek: Zgodność?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Wykup producenta?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Dawniej wynajmowany?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Ujawnione uszkodzenia?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Poprzednio nie nadający się do naprawy/naprawiony?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Zmiażdzony?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Przebieg: Aktualny?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Przebieg: Nieaktualny?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Przebieg: Manipulowanie zweryfikowane?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Przebieg: Wyłączony z ujawniania licznika?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Przebieg: Przewyższa ograniczenia mechniczne?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Przebieg: Może ulec zmianie?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Przebieg: Zastąpiony?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Przebieg: Odczytany w czasie odnowienia?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Przebieg: Rozbieżności?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Przebieg: Dział nadający?
Nie znaleziono problemów!
Rekord: Przebieg: Przewyższa poprawione ograniczenia mech.?
Nie znaleziono problemów!
Zastrzeżenia NMVTIS

Narodowy System Informacyjny Oznaczeń Pojazdów Motorowych (NMVTIS) jest elektronicznym systemem, który zawiera informacje, o niektórych samochodach znajdujących się w Stanach Zjednoczonych. NMTVIS jest zaprojektowany jako wiarygodne źródło oznaczeń i historii marek samochodów, jednakże nie zawiera on szczegółowych danych dotyczących historii napraw pojazdów. Wszystkie stany, firmy ubezpieczeniowe, złomowiska i punkty odzysku są zobowiązane przez prawo federalne do zgłaszania informacji do NMVTIS. NMVTIS nie zawiera informacji o wszystkich pojazdach motorowych w Stanach Zjednoczonych, ponieważ niektóre stany nie dostarczają swoich danych do tego systemu. Obecnie, dane dostarczane do NMVTIS są dostarczane w różnych ramach czasu; podczas gdy, niektóre stany nie zgłaszają i nie aktualizują danych NMVTIS. W przeciwieństwie do nich inne stany wysyłają aktualizacje rzadziej. Przykładowo raz na każdą dobę lub częściej przez pewien okres czasu.

Informacje o poprzednich, znacznych uszkodzeniach pojazdu mogą nie zostać dołączone do systemu, jeżeli pojazd nigdy nie został określony przez firmę ubezpieczeniową (lub inną właściwą jednostkę) jako nieużyteczny. W innym przypadku przedstawiciel ubezpieczeniowy może wymagać zgłoszenia pojazdu jako nieużyteczny. Nawet jeśli pojazd nie został określony jako pojazd odzyskany czy pojazd zezłomowany.

Przed podjęciem decyzji o zakupie pojazdu, klient może zażyczyć sobie niezależnej inspekcji pojazdu jako Raport Historii Pojazdu NMVTIS (z uznanymi dostawcami danych do NMVTIS) oraz konsultacji w celu otrzymania innych informacji o pojeździe.

Informacje w NMVTIS zawierają:
-Informacje z uczestniczących stanowych agencji oznaczania pojazdów motorowych
-Informacje na temat samochodów, busów, ciężarówek, motocykli, pojazdów rekreacyjnych, kempingowych i traktorów. NMVTIS może obecnie nie zawierać informacji na temat pojazdów komercyjnych, jeżeli pojazdy te nie są dołączone do głównych, stanowych baz (w różnych stanach, pojazdy te są zarządzane przez odizolowane agencje). Jednak, do których rekordy te mogą zostać dodane w późniejszym czasie.
-Informacje o typach pojazdów dostarczonych przez uczestniczące agencje oznaczania pojazdów motorowych. Typy i definicje różnią się w dla każdego stanu, ale mogą dostarczać użytecznych informacji o warunkach używalności pojazdu.
-Najnowsze odczyty licznika w rekordach stanowych baz.
-Informacje z firm ubezpieczeniownych i recyklerów, włączając w to złomowiska i stacje odzyskiwania, od których wymaga się, aby zgłoszały informacje do systemu od początku 31 marca 2009 roku. Ta informacja będzie zawarta, jeżeli pojazd został oznaczony jako nieużyteczny przez konsultanta ubezpieczeniowego.
-Informacje ze złomowisk i stacji odzyskiwania otrzymujących wynagrodzenie za zezłomowanie pojazdu, sprzedanego w ramach Programu Pomocy Konsumenckiej w Recyklingu i Akcie Ochrony 2009.

Zalecamy klientom odwiedziny www.vehiclehistory.gov w celu uzyskania szczegółów, w jaki sposób interpretować informacje w systemie oraz jak zrozumieć znaczenie różnych etykiet dołączanych do pojazdu przez stanowe agencje oznaczania pojazdów motorowych.



Zobacz Certyfikat oficjalnego partnera NMVTIS.